001. Factoring
002. Strategia marketingowa firmy
003. Promocja działalności
004. Zarządzanie należnościami
005. Emisja obligacji komunalnych
006. System i funkcjonowanie bankowych kart płatniczych w Polsce i na świecie
007. Instrumenty rachunkowości zarządczej wykorzystywane w systemie
controllingu finansowego
008. Aspekty ekonomiczne ochrony środowiska
009. Zarządzanie ryzykiem walutowym w firmach uczestniczących w obrotach
gospodarczych z zagranicą
010. Proces przekształceń własnościowych - skutki pozytywne i negatywne
011. Inwestycje w okresie transformacji
012. Działalność kredytowa banku "X"
013. Marketing jako element strategii firmy
014. System motywowania do pracy w firmie
015. Finansowanie gmin - źródła finansowania
016. Bezrobocie w danym województwie
017. Wycena wartości przedsiębiorstwa – metody
018. Rola reklamy jako narzędzia realizacji strategii przedsiębiorstwa
019. Reklama jako instrument aktywizacji sprzedaży
020. Finansowanie agrobiznesu w ramach kredytów preferencyjnych
021. Marka produktu w strategii firmy
022. Działalność depozytowa banków komercyjnych
023. Przekształcenie przedsiębiorstwa państwowego w spółkę z udziałem kapitału
zagranicznego
024. Działalność konkurencyjna firmy
025. Logistyka
026. Leasing
027. Struktura i wykorzystanie majątku trwałego w przemyśle
028. Sukces instytucji
029. Zobowiązania podatkowe
030. Podatek dochodowy od osób prawnych
031. Analiza sektora i konkurencji
032. Reklama w firmie
033. Majątek trwały w firmie
034. Czynniki rozwoju i upadku przedsiębiorstw
035. Promocja jako element marketingu
036. Marketing i reklama jako instrumenty realizacji strategii firmy
037. Transformacja gospodarki a prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych
038. Charakterystyka bezrobocia na wsi
039. Strategia przedsiębiorstwa
040. Controlling i factoring w przedsiębiorstwie
041. Rynek inwestycyjno – budowlany w Polsce i w wybranym województwie
042. Metody analizy strategicznej i ich wykorzystanie w podejmowaniu decyzji
strategicznych
przedsiębiorstwa
043. Analiza fundamentalna i techniczna w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych
044. Konkurencja w sektorze
045. Factoring jako technika zabezpieczająca bieżące finansowanie działalności
firmy
046. Wpływ zarządzania logistycznego na zdobywanie przewagi konkurencyjnej
na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
047. Kierunki strategiczne działalności marketingowej firmy „X”
048. Finanse publiczne
049. Rola marketingu w działalności kredytowej banku
050. Biznes Plany
051. Działania marketingowe na przykładzie firmy „X”
052. Kreowanie orientacji rynkowej przedsiębiorstwa w procesie jego
transformacji
053. Optymalizacja oferty produktowej np. Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie "X"
054. Polski rynek ubezpieczeń na życie
055. Metody analizy sektora ubezpieczeń na życie w Polsce
056. Inflacja w Polsce jako zjawisko społeczno – gospodarcze
057. Plan finansowy oraz analiza finansowa firmy „X” + arkusze w Excelu /
058. Podstawowe podmioty gospodarcze w gospodarce rynkowej
059. Bezrobocie w Polsce – formy łagodzenia oraz sposoby przeciwdziałania
skutków bezrobocia
060. Finansowe aspekty prywatyzacji polskiej gospodarki
061. Kulturowe uwarunkowania procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie „X”
062. Działalność Towarzystw Ubezpieczeń na Życie w Polsce na przykładzie
porównania „X” i „Y”
063. Warunki motywowania pracowników na przykładzie organizacji „X”
064. Działania przedsiębiorstwa usługowego przy wprowadzaniu nowej oferty
rynkowej
065. Ocena strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "X"
066. Całościowa ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie
spółki „X”
067. Podatki jako element stymulujący działalność przedsiębiorców
068. Analiza polskiej gospodarki żywnościowej w kontekście integracji z Unią
Europejską
069. Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "X"
070. Wpływ stopy procentowej na wybór źródeł finansowania przedsiębiorstw
071. Hipermarkety jako zagrożenie dla małych przedsiębiorstw
072. Reengineering jako narzędzie modelowania struktury przedsiębiorstwa
073. Zarządzanie personelem na przykładzie firmy „X”
074. Funkcja menedżera a style kierowania na przykładzie firmy „X”
075. Uwarunkowania racjonalności procesu decyzyjnego
076. Zarządzanie strategiczne jako nowoczesna koncepcja zarządzania
przedsiębiorstwem na przykładzie firmy „X”
077. Kształtowanie strategii przedsiębiorstwa
078. Zarządzanie w sytuacji kryzysowej na podstawie firmy "X"
079. System motywowania do pracy w firmie na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
080. Przekształcenia przedsiębiorstw osób fizycznych w spółki kapitałowe
081. Szkolenie i doskonalenie zawodowe wspierające proces rozwoju pracowników
na przykładzie firmy "X"
082. Reforma ubezpieczeń społecznych
083. Zjawisko nieuczciwej i zakazanej reklamy
084. System bankowy w Polsce na tle procesów integracji z Unia Europejska
085. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa usługowo-transportowego na
przykładzie przedsiębiorstwa „X”
086. Wprowadzanie i promocja innowacyjnych usług bankowych
087. Bariery wejścia na rynek nowo otwartego przedsiębiorstwa handlowego w
transformującej się gospodarce
088. Elementy zarządzania w małej firmie usługowo – handlowej na przykładzie
firmy „X"
089. Leasing jako najwygodniejsza forma finansowania przedsięwzięć
inwestycyjnych
090. Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małym przedsiębiorstwie
handlowym na przykładzie firmy „X”
091. Zarządzanie małą firmą usługowo - handlową na przykładzie firmy "X"
092. Koncepcja i etapy podejmowania działalności gospodarczej. Uruchamianie
małego biznesu
093. Społeczno-ekonomiczne skutki inflacji
094. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej
095. Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa "X"
096. Działalność depozytowa banku na przykładzie banku "X"
097. Wybrane elementy promocji stosowane przez firmę "X"
098. Zarządzanie personelem na przykładzie firmy "X"
099. Kondycja finansowa i majątkowa firmy "X"
100. Systemy zapewnienia jakości oraz zarządzanie przez jakość
101. Elementy, funkcje i znaczenie planu marketingowego dla rozwoju małych i
średnich przedsiębiorstw
na przykładzie firmy "X"
102. Rozwój rynku kart płatniczych w Polsce w latach 1991– 2000
103. Gospodarka a jej wpływ na bezrobocie
104. Rachunkowość w zarządzaniu majątkiem trwałym
105. Nabór i szkolenie elementem systemu zarządzania zasobami ludzkimi na
przykładzie firmy "X"
106. Zobowiązania podatkowe
107. Samorealizacja pracowników w firmach - szanse i zagrożenia
108. Formy finansowania małych i średnich przedsiębiorstw
109. Strategia zarządzania działalnością handlową na przykładzie firmy "X"
110. Działalność depozytowa banku na przykładzie banku "X"
111. Strategiczne kierunki rozwoju firmy "X" w dziedzinie walki z konkurencją i
pozyskania nowych klientów
112. Karty płatnicze w Polsce i na świecie
113. Plan marketingowy przedsiębiorstwa przemysłowego na przykładzie firmy "X"
114. Budowa planu marketingowego na przykładzie firmy "X"
115. Procesy integracyjne państw Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej i Unii
Europejskiej
116. System motywacyjny pracowników na przykładzie organizacji "X"
117. Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstwem
118. Menadżer i analiza jego miejsca w organizacji na przykładzie firmy "X"
119. Public relations jako współczesna forma kontaktów przedsiębiorstwa z
otoczeniem na przykładzie firmy "X"
120. Zarządzanie małym przedsiębiorstwem na przykładzie firmy "X"
121. Zarządzanie przez rozwiązywanie konfliktów na przykładzie firmy "X"
122. System zarządzania finansami gminy
123. Rachunkowość zarządcza i jej rola w procesie kierowania przedsiębiorstwem
124. Motywowanie do pracy w przedsiębiorstwie wśród kadry szczebla
kierowniczego na przykładzie firmy "X"
125. Wprowadzenie i promocja innowacyjnych usług bankowych
126. Wybrane problemy funkcjonowania firmy "X"
127. Finansowanie gminnej jednostki samorządu terytorialnego
128. Rola banków w rozliczeniach międzynarodowych
129. Analiza finansowa jako narzędzie efektywności i gospodarki finansowej
badanego przedsiębiorstwa
130. Restrukturyzacja przedsiębiorstw na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
131. Reklama jako narzędzie realizacji strategii marketingowej firmy "X"
132. Kapitał obcy w prawie bilansowym i podatkowym
133. Formy finansowania małych i średnich przedsiębiorstw
134. Franchising jako strategia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
135. Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie
przedsiębiorstwa "X"
136. Biznes Plan na przykładzie nowo powstającej firmy "X"
137. Analiza strategii firmy "X"
138. Reklama w mediach
139. Funkcjonowanie firm leasingowych w Polsce
140. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji w przedsiębiorstwie na
przykładzie firmy "X"
141. Zarządzanie jakością w świetle norm ISO 9000-14000 na przykładzie firmy
"X"
142. Analiza gospodarki magazynowej na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
143. Płynność finansowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "X"
144. Funkcjonowanie Zakładów Pracy Chronionej - podstawy społeczno - prawne
145. Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
146. Komunikacja interpersonalna
147. Zarządzanie kapitałem własnym w spółce z o.o. na przykładzie firmy "X"
148. Konsekwencje dla polskich przedsiębiorstw, wynikające z nowej ustawy o VAT
z dnia 11 marca 2004 r.
149. Projekt rozwoju promocji usług w banku "X"
150. Polityka regionalna Unii Europejskiej
151. Analiza konkurencji na rynku telekomunikacyjnym w Polsce
152. Działalność kredytowa oraz formy oszczędzania w banku "X"
153. Fundusze inwestycyjne zbiorowego inwestowania
154. Kierunki dostosowania kompetencji pracowników do nowej strategii w
przedsiębiorstwie "X"
155. Analiza
programu kampanii reklamowej na przykładzie firmy „X”
156. Analiza działań marketingowych przyjętych przez firmę „X”
157. Analiza konkurencji na rynku telekomunikacyjnym w Polsce
158. Badania marketingowe i ich skuteczność w procesie tworzenia oferty
handlowej
159. Organizacja i funkcjonowanie banków spółdzielczych w Polsce
160. Bezrobocie na Śląsku
161. Cechy osobowościowe menedżera oraz ich wpływ na proces kierowania I
zarządzania firmą
162. Cena jako narzędzie marketingu mix w usługach telekomunikacyjnych na
przykładzie firmy „X”
163. Ekonomiczne i finansowe aspekty działalności reklamowej przedsiębiorstwa
na przykładzie firmy handlowej „X”
164. Faktoring jako forma finansowania towarowego
165. Funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie
firmy "X"
166. Techniki sprzedaży ubezpieczeń
167. Znaczenie informacji personalnej w zarządzaniu organizacją
168. Komunikacja w organizacji przedsiębiorstwa - przypadek firmy „X”
169. Kredyty bankowe i ocena zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych
170. Leasing jako forma finansowania działalności gospodarczej
171. Marketing jako element strategii rozwoju firmy na przykładzie
przedsiębiorstwa „X”
172. Motywacyjne aspekty stylów kierowania 173. Mechanizmy
motywacyjne wobec pracowników (płacowe i pozapłacowe) w różnych typach
przedsiębiorstw,
a efektywność ekonomiczna
174. Zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach
175. Plan restrukturyzacji spółki na najbliższe lata
176. Proces prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego na przykładzie „X”
177. Proces rekrutacji na stanowisko X w firmie kurierskiej „X”
178. Promocja przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego na przykładzie firmy „X”
179. Znaczenie reklamy w budowaniu wizerunku marki
180. Najważniejsze narzędzia zarządzania współczesnego menedżera (anatomia
biznesu) 181.
Uwarunkowania ekonomiczne rozwoju firmy ubezpieczeniowej w Polsce na przykładzie
„X”
182. Strategia marketingowa firmy handlowo - usługowej „X” na rynku
międzynarodowym
183. Analiza kondycji finansowej firmy na podstawie sprawozdań finansowych na
przykładzie firmy „X”
184. Ocena sytuacji majątkowej i kapitałowej przedsiębiorstwa „X”
185. Wykorzystanie analizy finansowej do oceny kondycji przedsiębiorstwa na
przykładzie „X”
186. Rola Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w finansowaniu
rolnictwa
187. Polityka regionalna w Polsce na tle europejskich celów polityki
regionalnej na przykładzie woj. "X"
188. Strategia promocji produktów przedsiębiorstwa na przykładzie „X”
189. Podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie na podstawie sprawozdań
finansowych na przykładzie firmy „X”
190. Ocena sytuacji finansowej firmy na przykładzie przedsiębiorstwa „X” 191.
Wykorzystanie analizy finansowej do oceny kondycji przedsiębiorstwa na
przykładzie przedsiębiorstwa „X"
192. Analiza finansowa przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie firmy „X”
193. Analiza finansowa na przykładzie firmy „X”
194. Rachunkowość w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością na przykładzie
spółki „X”
195. Wniosek kredytowy na uruchomienie małego zakładu produkcji biopaliw
196. Analiza porównawcza ryzyk w działalności zakładu ubezpieczeniowego i banku
komercyjnego
197. Procedury kredytowe w banku „X” na przykładzie kredytów dla klientów
indywidualnych
198. Niezależność banku centralnego na przykładzie funkcjonowania Narodowego
Banku Polskiego
199. Procedury kredytowe w banku „X” na przykładzie kredytów dla klientów
indywidualnych
200. Kredytowanie gospodarstw domowych na przykładzie banku „X” 201. Kredyt
hipoteczny dla osób fizycznych w banku „X”
202. Bankowość – instrumenty rynku bankowego, zdolność kredytowa, inwestycje
bankowe
203. Rozwój usług elektronicznych w sektorze bankowym w Polsce w ostatnich
latach
204. Problematyka zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa „X”
205. Akcje jako instrument rynku kapitałowego
206. Analiza marketingowa wybranego przedsiębiorstwa transportowego
207. Analiza strategiczna firmy „X” jako podstawa do założeń strategii rozwoju
208. Bezpieczeństwo systemów informatycznych
209. Bilans jako podstawowe źródło informacji o podmiocie
210. Tworzenie i funkcjonowanie biura rachunkowego 211. Controlling
w strategii współczesnego przedsiębiorstwa
212. Dobra i zła praca – zadowolenie z pracy, a system motywacyjny
213. Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na
przykładzie firmy „X”
214. Formy organizacyjno – prawne przedsiębiorstw w gospodarce komunalnej
215. Funkcje systemu wynagradzania w małej firmie „X”
216. Giełda papierów wartościowych jako uczestnik rynku kapitałowego
217. Rola informacji w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem na
przykładzie firmy „X"
218. Zmiany zachodzące w polskiej agroturystyce po wejściu do Unii Europejskiej
219. Innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładzie firmy „X”
220. Wpływ euro na funkcjonowanie międzynarodowego systemu walutowego 221. Kierunki
strategii rozwoju na przykładzie przedsiębiorstwa „X”
222. Zarządzanie przez rozwiązywanie konfliktów na przykładzie przedsiębiorstwa
„X”
223. Kontrola w administracji
224. Analiza porównawcza pracy kontrolera wewnętrznego i audytora wewnętrznego
225. Skutki wynikające z wejścia do Unii Europejskiej na przykładzie
przedsiębiorstwa „X”
226. Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy „X”
227. Motywowanie do pracy na przykładzie przedsiębiorstwa „X”
228. Motywowanie i rozwój pracowników na przykładzie firmy „X”
229. Niematerialne wyznaczniki motywacji pracowniczej w przedsiębiorstwie
międzynarodowym na przykładzie firmy „X”
230. Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej
na przykładzie organizacji „X” 231. Public
relations w administracji publicznej
232. Strategia produktu przedsiębiorstwa „X”
233. Przekształcenie prawa lokatorskiego na spółdz. prawo własność. na
przykładzie spółdzielni mieszkaniowej „X”
234. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „X”
235. Strategia rozwoju gminy „X”
236. Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy „X”
237. Style kierowania ludźmi – uwarunkowania kulturowe
238. Zarządzanie towarowym transportem drogowym na przykładzie firmy „X”
239. Ubezpieczenia chorobowe i wypadkowe w systemie ubezpieczenia społecznego
240. Wartościowanie pracy jako element systemu motywacyjnego w
przedsiębiorstwie 241. Strategia
wprowadzenia nowego produktu na rynek zagraniczny
242. Uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw oraz wspieranie
działalności eksportowej
243. Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy „X”
244. Zarządzanie zasobami ludzkimi w bankach komercyjnych na przykładzie
rekrutacji personelu w banku „X" i „Y”
245. Stan i perspektywy rozwoju gospodarstw agroturystycznych na przykładzie
powiatu „X”
246. Znaczenie usług finansowych w działalności bankowej na przykładzie
wybranych banków w Polsce
247. Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem „X"
248. Sprawozdania finansowe źródłem informacji dla zarządu na przykładzie firmy
„X”
249. Stan i perspektywy bankowości elektronicznej w Polsce
250. Biznes plan przedsiębiorstwa cateringowego „X”
251. Wpływ euro na funkcjonowanie Międzynarodowego Systemu Walutowego
252. Proces internacjonalizacji przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „X”
253. Analiza produktów bankowych na przykładzie kart płatniczych
254. Kredyty konsolidacyjne dla osób fizycznych na przykładzie wybranych banków
255. Leasing jako współczesna forma finansowania działalności gospodarczej
256. Outsourcing w systemach logistycznych
257. Powstanie i funkcjonowanie spółki z o. o.
258. Wykorzystanie analizy strategicznej w kształtowaniu strategii
przedsiębiorstwa odzieżowego „X”
259. Formułowanie strategii w jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie
miasta „X”
260. Czynniki kształtujące konkurencyjność firmy transportowej na przykładzie
firmy „X”
261. Projekt strategii firmy na przykładzie spółki „X”
262. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie transportowym elementem
efektywnej obsługi klienta na przykładzie firmy „X”
263. Zarządzanie marką przedsiębiorstwa „X”
264. Wpływ kultury organizacyjnej na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie
firmy „X"
265. Logistyczna obsługa procesów dystrybucji na przykładzie firmy „X”
266. Logistyczna obsługa procesów dystrybucji
267. Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej
przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „X”
268. Negocjacje – jako element komunikacji marketingowej w firmie „X”
269. Wpływ stylu kierowania na zarządzanie małą firmą na przykładzie
przedsiębiorstwa handlowego „X”
270. Proces restrukturyzacji podmiotowej sektora bankowego w ostatnich latach
271. Kobiety na rynku pracy
272. Postawy bezrobotnych kobiet w poszukiwaniu pracy
273. Charakterystyka zamówień publicznych
274. Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie „X”
275. Państwowa straż pożarna w systemie administracji państwowej na przykładzie
działalności
komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w miejscowości „X"
276. Instytucja Rzecznika Praw Obywatelskich
277. Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie spółki „X”
278. Kredytowanie małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie banku „X”
279. Fuzje i przejęcia w polskim sektorze bankowym na przykładzie dwóch banków
280. Komunikacja w zarządzaniu na przykładzie przedsiębiorstwa „X”
281. Konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „X”
282. Pozycja konkurencyjna małych i średnich przedsiębiorstw po wejściu Polski
do UE
283. Promocja marki „X” na polskim rynku konsumenckim
284. Public relations jako sposób tworzenia wizerunku administracji publicznej
na przykładzie gminy „X”
285. Sposób na zakładanie firmy na przykładzie przedsiębiorstwa „X”
286. Formy zatrudnienia w urzędach administracji państwowej na przykładzie
organizacji „X”
287. Wprowadzenie nowego produktu na rynek zagraniczny
288. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
289. Polityka budżetowa w Unii Monetarnej
290. Zasady funkcjonowania strefy euro w sferze budżetowej 291.
Analiza finansowa jako podstawa oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
292. Bilans jako podstawowe źródło informacji finansowej i majątkowej spółki
„X”
293. Analiza źródeł finansowania
dostępnych dla MSPna podstawie
doświadczeń różnych firm 294. Metody szacowania wartości rynkowej przedsiębiorstwana przykładzie spółki medycznej „X” 295. Kredyt konsumencki
296. Administracyjny nadzórnad
działalnością ubezpieczeniową
297. Analiza ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce na przykładzie PZU Życie S.A. w
latach 2006 – 2008
298. Analiza konkurencyjności
ubezpieczeń transportowych w Polscena przykładzie wybranych firmw latach 2005 – 2008
299. Znaczenie i istota marketinguw usługach materialnychna
przykładzie firmy „X"
300. Zarządzanie jakością w świetle norm ISO 9000–14000 na przykładzie firmy
„X” 301.
Wykorzystanie metody Kaizenw
zarządzaniu firmą „X”
302. Organizacja Biura Nieruchomości
„X” – modele organizacji
303. Model struktury organizacyjnejpodsegmentu dystrybucji energii
304. Analiza organizacji procesów produkcjina przykładzie spółki „X”
305. Motywowanie w firmiena
przykładzie firmy „X”
306. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania organizacją branży
hotelarskiej na przykładzie hotelu „X”
307. Kontrola w administracji na przykładzie Urzędu Skarbowego „X”
308. Bariery innowacyjności MSP w regionie województwa zachodniopomorskiego
309. Warunki działania małych i średnich firmna przykładzie firmy „X”
310. Bankowość internetowa 311. Analiza porównawcza
sprawozdań finansowychna
przykładzie przedsiębiorstwa „X”
i „Y” 312. Ocena produktów kredytowych na przykładzie wybranych
banków
313. Systemy MRP
314. Rozwiązywanie konfliktów w pracy na przykładzie organizacji
„X" 315. Rozwiązywanie konfliktów w pracy na przykładzie przedsiębiorstwa „X” 316. Zastosowanie metod informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem rozproszonym 317. Wykorzystanie outsourcingu we współczesnej organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa „X” 318. Skutki wynikające z wejścia do unii europejskiej na przykładzie przedsiębiorstwa „X” 319. System zapewnienia jakości w logistycznej obsłudze klienta w wymiarze międzynarodowym 320. System motywacyjny w firmie „X”
W
przypadku kontaktu telefonicznego realizacja następuje niezwłocznie po
rozmowie telefonicznej
(do 24 godzin).
Natomiast w przypadku kontaktu poprzez e-mail realizacja może nastąpić z
opóźnieniem.
Proszę o niedokonywanie zamówień poprzez wysyłanie sms-ów oraz
niezadawanie pytań poprzez sms.
Maksymalna, jednorazowa ilość zamówień szczegółowych opisów (konspektów)
publikacji
wynosi 3 sztuki.
W kontaktach zawsze proszę się posługiwać nr publikacji.
Zamówienia powyżej 3 sztuk, bez poprzedzającej rozmowy, będą ignorowane.